وبلاگ

در جابان زمین بخریم یا ویلا

در جابان زمین بخریم یا ویلا، قطعا همه می دانیم که سرمایه گزاری زمین و ویلا پر سود و رونق می باشد و همیشه بازار خرید و فروش زمین و ویلا پایدار هست اما سوال اینجاست آیا در منطقه ای مانند جابان دماوند خرید زمین بهتر است یا خرید ویلا با ما همراه باشید.

در جابان زمین بخریم یا ویلا

همه می دانیم خرید و فروش زمین و ویلا پر سود می باشد اما باید نکاتی را رعایت کنیم که بدانیم آیا در شرایط حال زمین بخریم یکی از معیار های مهمی که می توانیم در نظر بگیریم نگاه به بودجه خودمان است اگر بودجه کافی برای خرید ویلا را داریم و حوصله ساخت و ساز و روند طولانی ساخت را نداریم می توانیم روی به خرید ویلا بیاوریم اینکار از جهت هایی به نفع ما می باشد زیرا درگیر ساخت و ساز نیستیم و یک ویلا بدون مشکل را خریداری می کنیم اما اگر می خواهیم سود بیشتری نصیب مان بشود می توانیم زمین مناسب را خریداری کرده و شروع به امر ساخت و ساز کنیم البته این کار ممکن است کمی زمان بر باشد.

مزایای خرید ویلا در جابان

یکی از ویژگی اصلی خرید ویلا این است که دیگر درگیری ساخت و ساز نیستیم و خیلی راحت می توانیم از ویلا استفاده نماییم. اما نکاتی را باید درنظر داشته باشیم سعی کنیم ویلا هایی را خریداری کنیم که پیمانکار آن برای همان منطقه باشد زیرا خیلی اوقات پیمانکاران وجود دارند که ویلای نا ایمن تحویل خریداران می دهند خرید از پیمانکاری بومی این حسن را دارد که او در این منطقه کار می کند پس اعتبار خود را لکه دار نمی کند.

در جابان زمین بخریم یا ویلا
معایب خرید ویلا 

در قسمت بالا در مورد مزایای خرید ویلا صحبت کردیم حالا کمی در مورد معایب خرید ویلا صحبت می کنیم خرید ویلا نیازمند داشتن بودجه زیاد می باشد پس همه افراد توانایی خرید ویلا را ندارند این امر یکی از معایب خرید ویلا می باشد.

معایب خرید زمین 

یکی از معایب اساسی خرید زمین این است که بازار خرید و فروش زمین کمی کسل کننده است زیرا خریداران تمایلی کمی به خرید زمین دارند و یکی دیگر از معایب آن این است که ما نمی توانیم زمینی خریداری کنیم که کاربری کشاورزی دارد و در آن بخواهیم ویلا بسازیم این نکته را باید در نظر داشت ساخت ویلا نیازمند داشتن مجوز می باشد.

وبسایت املاک پدیده شرق جابان

ما در کنار خدماتی که آنلاین ارائه می دهیم خدمات مشاوره ی تلفنی نیز برای شما ارائه خواهیم داد.

اگر اطلاعات بیشتری نیاز دارید با شماره ی ۰۹۱۹۲۳۲۳۴۰۰ در تماس باشید.

موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم
09192323400