وبلاگ

ویلاهای جابان دماوند چه ویژگی هایی دارند؟

جابان دماوند از توابع بخش مرکزی و از نظر جغرافیایی در جنوب رشته کوه البرز و ضلع جنوبی زرین کوه قرار گرفته است. برای اینکه ویژگی ویلاهای جابان دماوند را بدانیم با ما همراه باشید.

ویزگی های مثبت و منفی ویلا های جابان

خانه ویلایی جابان برای کسانی که افراد و خانواده پرجمعیتی دارند گزینه خوبی است زیرا محیط های فراوانی برای تفریح و سرگرمی دارند. ولی داشتن مکان بزرگتر نیز به معنای انرژی و هزینه بیشتر نیز است. به طور مثال تمیزکردن آپارتمان ۶۰ متری آسان تر است یا ویلای ۴۰۰ متری انتخاب با خودتان است ؟!

با زندگی در خانه ویلایی در جابان دماوند امنیت و آرامش بیشتری دارید زیرا فاصله ساختمان با همسایه ها بیشتر است. ویلای جابان به خاطر درختان زیاد آن اطراف معمولا از آپارتمان های تهران خنک تر است و در فصل تابستان برق کمتری مصرف می شود و حتی ممکن است از سیستم تهویه هوا استفاده نکنید.

ویلاهای جابان دماوند چه ویژگی هایی دارند؟
نکات سرمایه گذاری در ویلا جابان دماوند

خانه های آپارتمانی در متراژ پایین تر از ویلا ساخته می شوند و کمتر اپارتمانی دارای حیاط با درختان میوه چندساله است پس در این زمینه ویلا جابان دماوند گزینه بهتری است. ویلا های جابان دماوند با ویژگی های بسیاری که دارد برای سرمایه گذاری عالی تر است ولی اگر به فکر اجاره دادن هر ماهه هستین آپارتمان واقع شده در شهر گزینه خوبی است چون هرکسی از پس اجاره دادن ویلا برنمی آید.

خانه های ویلایی جابان لوکس و زیبایی منحصر به فردی دارند و دارای ایوان و نمای سنگی ویلا را چشمگیرتر میکند. از طرفی خانه های ویلایی جابان با داشتن محیط بیشتر با ایوان و حیاط و حتی باغ میتوانید گلخانه اختصاصی خود را بسازید یا حیوان خانگی نگهداری کنید دستتان در زمینه های بسیاری آزاد است.

اگر تصمیم دارید بعد از خرید ویلا در جابان آن را به فروش برسانید و قصد سرمایه گذاری و خرید و فروش آن را دارید فروش آپارتمان در دماوند کمی راحت تر از ویلای چند هکتاری است. با توجه به این نکات خودتان تصمیم گیری کنید که کدام ملک برای خود و خانواده عزیزتان راحت تر است.

وبسایت املاک پدیده شرق جابان

ما در کنار خدماتی که آنلاین ارائه می دهیم خدمات مشاوره ی تلفنی نیز برای شما ارائه خواهیم داد.

اگر اطلاعات بیشتری نیاز دارید با شماره ی ۰۹۱۹۲۳۲۳۴۰۰ در تماس باشید.

موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم
09192323400